lördag 16 februari 2008

Förlåt alla inblandade i Köping

-Titta - Var? - Däärborta, - Öhh
Iza, Smulan,Xitha och Tarzan
Jag är ledsen att jag ställde till det genom att åka hem före uppfödargrupperna.
Jag hade lovat att vara hemma kl 3 och där slutade min tankeverksamhet:(.
Det dök aldrig upp något PM med startnummer mm, så där var ju en av anledningarna till att jag inte kom att tänka på det. Nervös och orutinerad i den här utställnings-cirkusen bidrar ju också.
Jag vet nu, så det ska inte upprepas.
Att jag skulle vara hemma kl 3 berodde på att Marias mamma ringde mej igår och berättade att det var jätteviktigt att Maria var hemma i tid för det var något stort på gång. Men det var hemligt inför Maria.
Maria ringde alldeles nyss och berättade att hemlisen (fast hon visste ju inte ens att det var en hemlis)var att hennes brorsa bjöd på bröllop i stället för födelsedagsfest.
Nu ska jag kolla igenom fotona från idag samtidigt som jag ska se på melodifestivalen.
Jag återkommer.

Inga kommentarer: