lördag 16 februari 2008

Bilder från Leospecialen idag

En jättehärlig dag i Köping. Vi samlade ihop oss några stycken och samåkte.
Jag med Smulan och Marre med lilla Gisela. Dessutom viktigast av alla min "proffshandler" Maria:) Utan hennes hjälp hade dagen varit en katastrof iom att jag inte kan springa pga min rygg. Vi har inte tränat nånting inför utställningen och Smulan är jättemammig så Maria gjorde ett jättejobb. Vi fick ett blått band och åkte alltså ut och fick inte vara med i konkurrens-bedömningen. Både Maria och jag är jättenöjda ändå för vi fick en jättebra och rättvis bedömning. Det gav lite blodad tand så jag tror att vi ska prova i Sollentuna i mars. Nu vet vi ju vad som behöver göras. Och så hoppas vi på att Maria står ut med oss:)
Här har vi Smulans syskon och mamma: Iza, Smulan, mamma Xitha och Tarzan

Vi hittade ett litet hörn att landa i emellanåt, Smulan och Gisela.
Det här är syrran Lilja, hon fick inte vara med så mycket för hon hade precis börjat löpa.
Lilja, Smulan och nosen på Iza.
Här hälsade vi på i Sannas hörna med Sansi och Queenie.
Här är Sansi, en liten "miniGurka". Maria blev alldeles bortkollrad av hennes charm och utstrålning. Det logiska tänkandet hos Maria hängde på en skör tråd ett tag. Maria =kär:)

Hon är himla läcker den lilla Sansin. En liten björn:)Vi tog en liten tur med Queenie och Smulan runt kvarteret. Smulan ser ut att ha krympt:) Queene är 10 mån och Smulan 11. Undrar var hon kommer att sluta som vuxen, det är Hjalle som är pappa till henne.
Smulan och Queenie.

Äntligen hemma. Smulan och Gisela fick tokfnatt när dom släpptes ut ur bilen.
Hon är en liten sötunge- lilla Gisela.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er!
Tack för skjuts och trevligt sällskap igår. "Snodde" bilderna på Gisela, hoppas det är ok?
Ses nästa helg.
Kramar från oss!

Anonym sa...

Hej,
tack för i går. Hoppas ni mår bra.. Tack för att du såg till att jag kom i tid..KRAM från alla oss.