torsdag 12 juni 2008

Egentligen har vi ganska tråkigt..

Jag är inne i en ganska intensiv jobb-period. Det blir tråkigt för hundarna och jag känner mej superelak. Jag jobbar natt och det innebär ju att efter att ha sovit hela natten med familjen så får dom en kort morronpromenad och sen är det bara att somna om ett par timmar:( Hur kul är det? När jag väl sen vaknar på em är jag hur seg som helst, ingen "dröm"-matte där inte...
Påhittigheterna , aktiviteterna är inte i högsta klass:(
Men jag tror att dom gillar mej lite i alla fall:) Här är vi på utflykt runt Drevviken i tisdags-storm.
Ja, det är sant, torr hund på väg i riktning från vattnet:)

Det här tyckte jag var rättså kul. Var tvungen att stanna med bilen och fota.
Hundrastningsskylt- stora vovvar.....:)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej man måste få vara tråkig ibland. man orkar inte vara rolig jämt. Hoppas vi kan ses snart. Ta hand om er Kram kram