söndag 11 maj 2008

Landet :) Yes :)


Att ta en tur ner till landet är alltid underbart. Nu fick vi ju fantastiskt väder dessutom.
En sak som man har blivit bortskämd med är ju att alltid ha bra kontakt med omvärlden.
Här nere är det dålig mottagning på mobilen och så visade det sej att dom har kopplat nya telefonboxar och ljushuvet som kopplade ihop det hela rörde ihop det hela lite.
Utan telefon första dagarna - och internet. Nu är det uppringt modem härifrån via min bärbara dator och oj vad det går fort om det överhuvudtaget tickar på :(
Nu har det kommit igång men det hjälper inte mycket för jag glömde min datormus och jag är totalt idiotförklarad med datorns musplatta. Jag tycker att den lever sitt eget liv, det händer dom mest konstiga saker när man kommer åt den. Emellanåt ganska komiskt faktiskt:) Nu är det nästan så att man längtar hem. Jag vill ju lägga ut bilder och dom behöver förminskas och beskäras vilket är nåt jag kan arkivera utan mus och bredband. Jag orkar inte ens ge mej på att redigera min egen text ett par rader bakåt. Ja, om ett par dar så ska ska jag uppdatera med massor av bilder. Det viktigaste av allt, vad skulle jag göra utan Maria som kastar sej i "havet" och simmar med mitt monster så jag slipper doppa mej:) Traskar själv runt i vattenbrynet med fiskarstövlar och försöker röra, springa och vara graciös i gummistövlar storlek 45:)
Natti...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Hoppnis ni njuter av att vara på landet =0)...längtar att få se alla bilder=0) Klart man hoppas i havet för eran skull =0).. Syns snart hoppas vi. Kram Kram