onsdag 5 december 2007

Social träning med mina tjejer



071205 02:05
Jag är dålig på det iom att jag tar bilen när jag ska nånstans. Det finns liksom ingen anledning att gå i något centrum när det är så enkelt att ta bilen och lämna hundarna hemma den stunden. Buss och tunnelbana blir det inte heller något med.
Nu tog jag mej i kragen och följde med gubben min till Högdalen. Han fick handla och jag tänkte mej social träning genom centrum med massor av folk.
Nu visade det sej att min Smula bara såg en halv meter framför näsan, om ens det.
Hela centrum var en guldgruva med dofter och efterlämnade fynd.
Godispapper, bananskal - ja hon hittade allt.
Min planering sprack alldeles, hon såg inte en enda människa.
Vi träffade på bekanta så vi stannade upp och pratade och då lade hon sej uttråkad ner med en suck:)
Så gick det med den biten, nästa projekt blir att ta en tur med tunnelbana och buss.
En annan dag.
Natti

Inga kommentarer: