torsdag 13 december 2007

Kanondag :)

En helt underbar dag. Kolan och Smulan gick lösa och jag hade superkontakt. Tajta möten med
folk och hundar utan problem. Dom gick hos mej. Smulan hittade en stelfrusen gammal strumpa på en trottoar. Hennes lycka över detta fynd och försöken att "döda" strumpan gjorde en full i skratt. Nästa fynd blev en ganska stor föredetta
Bugs Bunny i skogskanten.

Han var ju redan trasig men efter Smulans
behandling så saknades det ännu mera stoppning. Jag hade inte kameran med mej så jag gjorde ett försök med telefonen. Smulans glädjeskutt smittade, inte så att jag oxå skuttade, men man blev alldeles varm:)
Sen blev det tre fasaner och två råddjur i skogen och det gick jättebra att bryta henne.
Jag blev så lycklig att jag SMS:ade till min "hund-magister". Han ringde tillbaka precis i möte med folk och när jag skulle korsa en stor gata. Det funkade det oxå trots att jag pratade i telefon, ännu mera plus på den här dan.
På kvällen försökte jag mej på att göra Lucia-kort på hundarna. För att klara Kolans stora ögon så ska man ju fota på dan så man slipper blixten i ögonen men nu är det ju inte ljust så många timmar. Så det blev som det blev när man nu inte är så kunnig i foto-redigeringsprogram.
Natti.

Inga kommentarer: