torsdag 24 januari 2008

Skogstur med Chico


Det händer ju inget speciellt varje dag, sen jobbar man och det är bara den vanliga vardagslunken.
Lite i efterhand - men i måndags var vi skogen med Chico.
Han var inte riktigt sej själv, jag tror att han helt enkelt hade träningsvärk efter en massa bus med fyrbent släkting dan innan:)

Ingen is på sjön den här dan så det blev lite januaribad.
Smulan lyckades få igång Chico på en liten tokvända:)






Ett lite längre spår lade jag med två markeringar till Smulan, hon blev överlycklig när hon fick fortsätta efter den första. Kanonduktig dessutom = stolt matte.

Var på hundkurs på kvällen och hon var så duktig så jag fick gå med henne lös bland ca 8 okända hundar.
Jag blev så "förvirrad" eller nåt så jag inte vet hur många det var på kursen - många i alla fall.
Väldigt stolt matte just nu :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej ! Hoppas att ni har det bra ,det var länge sen vi sågs!
Hälsa Nettan när du träffar henne!
pussa på vovvarna //Åsa