tisdag 29 januari 2008

"Luff "och spår i Älvsjöskogen




Ville bara ut i skogen med Nettan och Chico.
Det innebar att klockan ringde väldigt tidigt efter att ha jobbat natten innan.
Vilket sällskap jag var, jag gick och jäspade nästan hela tiden:)
Spårläggningen blev ju därefter, var helt säker på att nu går vi vilse och hamnar helt åt nån annan skog:)
Smulans spår var okej, lite kort bara, svängar och två markeringar som hon gjorde med beröm godkänt.
Hon har verklligen fattat vad det handlar om och tycker att det är så himla kul.
Kolans hamnade i snårskog så både spårläggningen och själva spårandet gick för min del i framåtlut i snåren - allt var i vägen:).
Kolan var som vanligt jätteduktig och tog mitt spår klockrent.
Värre blev det för mej som med min rygg inte mår så bra av snabb förflyttning i framåtböj.
Det är inte så kul just nu men väl värt det, för hundarna hade kul.
Ja, lite knäpp är man ju:)
Natti..

Inga kommentarer: