söndag 25 maj 2008

Vattenträning 23 maj

Det är jag som syns där ute i vattnet, väldigt påbyltad:)
Jag som är badkrukan nummer ett. Badtemperatur på runt 32 grader är okej tycker jag:)
Hela dan var perfekt. Smulan kastade sej in i alla moment med en enorm energi och glädje.
Det var faktiskt första gången som Smulan och jag badade tillsammans. Här har vi en liten diskussion om åt vilket håll vi ska.
Hon bogserade in mej utan problem. Det var istället jag som hade problem. Våtdräkten är så tjock så trots flytvästen så flyter rumpan och fötterna upp vilket gör att man dyker ner med huvudet= obra:( Det kanske kan bero på att det står 40-50kg i flytvästen vilket inte är så värst nära sanningen:)
Duktiga Smulan:)
Smulan simmar ut för att rädda Marre från att dras ut till havs.
Mot land med repet i munnen, att det lagt sej över nosen brydde hon sej inte om. Hon var så himla duktig så jag kände mej alldeles löjlig inombords:)
Duktiga Xena. Det är just det här som inte funkar för Smulan och mej, hon vill inte hålla fast när det inte "händer"nå´t. Vi kommer förhoppningsvis dit vi också nå´n dag.
Alla fyra tjejer efter träningen. Smulan, Xena - vår lilla polis :) , Leeloo och Callisto.
Marres tokiga Leeloo vid strandkanten efter träningen.
The Leeloo style..
Bus vid vattenkanten, Leeloo, Callisto och Smulan.
Dan efter var det träning igen. Jag hade med mej min termometer och 15 grader stannade den på. Tyvärr så var Smulan helt ur fas så vi tog det lugnt, tittade på när dom andra tränade och var bara ute och simmade tillsammans. Mysigt det med:).

2 kommentarer:

Edvin sa...

Men herregud vad underbart! Vilken rolig träning som följde med den där rasen:) Blir alldeles rörd när jag ser hur duktig Smulan är.
Hoppas allt är bra med er.

Kramar Jessica och Leah

Anonym sa...

Hej.. tack för senast.. Härliga bilder det blev. Smulan va ju skit duktig =0)... På söndag blir det bara jag och Xena om de blir ändringar hör jag av mig.. men de tror ja inte.. hoppas allt är bra med er.. Kram Kram