onsdag 8 juli 2009

Härlig dag - vattenträning med Maria

Har haft en underbar dag med vattenträning, lagom uppehåll i regnskurarna och fika efter träningen - under tak, blött uppifrån:)
Jag gillar ju verkligen men lilla bil men ibland så undrar jag om jag inte har tänkt lite fel.
Jag har nog lite skev uppfattning om vad man kan packa in, men det ska gå, det gäller bara att vara lite positiv:) Smulan fick idag trängas med gummibåt och en "dramaten"....
Kolan fick ha en barnvagn (=packåsna) halvt hängandes över sej i framsätet.
Väl på plats efter halvdramatisk promenad så fick hundarna leka av sej precis lagom innan vi började jobba.
Årets första dopp för mej - jag är en riktig kruka:)
Smulan bogserar in mej.
Callisto bogserar in Maria.
Smulan i väntan på sin tur -Callisto jobbar.
Duktiga Callisto bogserar in Maria, premiärbogsering.
När Smulan bogserade in Maria så strejkade kameran lite lägligt:(.
Maria skulle ha hundarna att posera, lite kul här att bägge hundarna samtidigt tyckte att det räckte:)
Med lite envishet så fick Maria till det med våra stora tjejer.
Vi tog Kolan lite vid sidan om, lugnare så.
Snygg Callisto och lite "galen" fotograf = Maria:)
Smulan och Callisto, bästisar.
Min fina Smula.
Tror att Callisto blev lite trött:)
Dagens härliga tjejer. Kolan, Smulan och Callisto.
Även Kolan fick jobba lite, apportera. Bogseringen överläts på dom större tjejerna:)
Natti.

1 kommentar:

Maria sa...

tack för en jätte trevlig dag. och var duktiga våra tjejer var,,,,gärna en repris tack =0)
vad galen ha ha. Kramar